De Byd Atto 3 leasen: is de elektrische SUV uit China het waard?


Is het de moeite waard om de Byd Atto 3 te leasen?

Is het de moeite waard om de Byd Atto 3 te leasen?
PR/bedrijfsinsider


Vrijwaring: Als u een aankoop voltooit via een link met ster, ontvangen wij een kleine commissie. Kom meer te weten


Byd is een relatief jonge autofabrikant uit China. Het bedrijf werd in 1995 in Shenzhen opgericht Het is echter nog lang niet zo bekend in dit land zoals Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz en Co. Dit komt vooral omdat er alleen Byd-auto's zijn verkrijgbaar in Europa sinds 2021 Zijn. Sterker nog, het merk behoort al tot de tien grootste autofabrikanten ter wereld.

Het is dus geen wonder dat Byd momenteel veel in marketing lijkt te investeren. We hebben de laatste tijd meer online advertenties voor de fabrikant opgemerkt. Vooral die Akte 3 valt op. Hij is een van de vijf elektrische auto's van de fabrikant die in Duitsland verkrijgbaar zijn. Door zijn populaire compacte SUV-ontwerp valt hij echter op in het wagenpark. Reden genoeg om de Atto 3 eens nader te bekijken en daarom zoeken we een interessant exemplaar Lease-aanbod voor de E-SUV.

Byd Atto 3: Hier kun je de volledig elektrische SUV uit China leasen

Wij hebben hiervoor de juiste deal in ons assortiment Leasing-Rechner gevonden. Byd is daar (nog) niet als zelfstandig merk vertegenwoordigd, maar die hebben we er wel meteen via de optie ‘ander merk’ Aanbod ontdekt door leasemarkt. Het platform biedt de elektrische SUV aan voor slechts 349,00 euro per maand een*. De termijn is 48 maanden met 10.000 vrije kilometers in het jaar.

Daarnaast zijn er 48 maandelijkse termijnen van 349,00 euro 990,00 euro voor de overdracht net zoals 199,00 euro voor toegang van de Atto 3. Er zijn er ook nog in de aanbieding 3600,00 euro voor de BAFA-bonus dat is genoteerd. Eigenlijk is BAFA sinds medio december 2023 gestopt met het uitbetalen van deze bonus, maar volgens Leasing Markt bestaat er nog steeds de mogelijkheid om dit bedrag terug te vorderen. De exacte gegevens dienen bij de dealer opgevraagd te worden.

Lees ook

De VW T-Roc is een van de populairste SUV's van het jaar.

Volgens KBA-statistieken: dit zijn de vijf populairste SUV's van het jaar

Is het leaseaanbod voor de Byd Atto 3 de moeite waard?

Of het de moeite waard is, kun je beantwoorden door snel de voorwaarden van de aanbieding te bekijken. Want het is niet helemaal duidelijk hoe de dealer ermee omgaat 3600,00 euro voor de BAFA-bonus, daar houden we geen rekening mee in de volgende berekening. Dus allereerst: dit Aanbieding is alleen interessant zonder de bonus.

Met deze deal betaal je totaal 17.941,00 euro (21.541,00 euro bij BAFA). De Bruto catalogusprijs waarvoor Byd Atto 3 is 37.990,00 Euro. Dit resulteert in de Leasefactor 0,92 en de Totale kostenfactor 0,98 (1.18 met BAFA). Herinnering: beide waarden helpen bij het beoordelen van leaseaanbiedingen. Liegen ze – zoals hier – onder ééndat kan vanaf één goed aanbod uitgaan. Wiskundig gezien is de deal de moeite waard… zolang de bonus niet daadwerkelijk van toepassing is.

Byd Atto 3 leasen: Alle voorwaarden op een rij

  • Model: Byd Atto 3 Comfort LED Pano Navi
  • doelgroep: Privélease
  • Maandelijks tarief: 349,00 €
  • Duur: 48 Leuk
  • kilometerstand: 10.000 kilometer per jaar
  • Speciale betaling: eenmalig 3600,00 euro (eventueel restitueerbaar)
  • Overdrachtskosten: eenmalig 990,00 euro
  • Toegangskosten: eenmalig 199,00 euro
  • Leasefactor: 0,92
  • Totale kostenfactor: 0,98 (1,18 met speciale betaling)
  • Tijd om te bezorgen: rond vier Monate

Lees ook

Onze calculator toont de beste leasedeals van de maand.

Autoleasing: vergelijking van de beste aanbiedingen in januari 2024

Is de Byd Atto 3 een goede auto?

De Byd Atto-aanbiedingen 204 pktot 420 kilometer actieradius en maximaal 160 km/u. Het ontwerp is niet spectaculair, maar het is leuk om te rijden – dat is het tenminste ADAC-oordeel. Zowel de ADAC als wij vinden het interieur ook mooi. Daarom vinden we dat de Atto 3 in principe een goede auto is en het kan de moeite waard zijn, im Als onderdeel van een leasecontract voor maximaal vier jaar gereden worden. En mocht de Atto 3 zich, tegen alle verwachtingen in, in deze tijd niet bewijzen, dan heb jij daar profijt van Leasevoordelen zoals de hoge Beveiliging plannen en de laag risico via vaste voorwaarden en tarieven. De belangrijkste informatie over de Byd Atto 3 hebben we hier samengevat:

  • Catalogusprijs: 37.990,00 Euro
  • drijfveer: Elektrisch
  • circuit: Automatisch
  • Prestatie: 204 pk (150 kilowatt)
  • Top snelheid: maximaal 160 km/u
  • Bereik: tot 420 kilometer
  • Energieverbruik: gecombineerd 16,0 kilowattuur per 100 kilometer
  • CO2 uitstoot: gecombineerd nul gram per kilometer
  • Inrichting: automatische klimaatcontrole, centrale vergrendeling zonder sleutel, cruise control, Bluetooth, boordcomputer, multifunctioneel stuur, navigatiesysteem, stembediening, touchscreen, USB, parkeerhulp, noodremassistent, bandenspanningscontrolesysteem, achteruitkijkcamera, rijbaan vertrekwaarschuwing, dodehoekassistent, elektrisch panoramisch glazen dak, schuifdak en meer
  • Kleur: Grijs, Blauw, Zilver of Rood

Lees ook

De Tesla Model Y is de populairste elektrische auto in Duitsland.

De vijf populairste elektrische auto’s van het jaar – en waar je ze voordelig kunt leasen


*Vrijwaring: We zoeken naar producten en diensten waarvan we denken dat u ze misschien leuk vindt. De selectie is subjectief maar redactioneel onafhankelijk. We hebben affiliate partnerschappen, wat betekent dat als u een aankoop doet via een link met ster, wij een kleine commissie ontvangen. Tot onze partners behoort ook het prijsvergelijkingsportaal Idealo, dat net als Business Insider GmbH een dochteronderneming is van Axel Springer SE. Dit heeft geen invloed op onze aanbevelingen en de selectie van producten. Hier kun je meer over lezen: Insider Picks bij Business Insider – wie we zijn, wat we doen en hoe we producten testen. De inhoud is onafhankelijk van onze advertentiemarketing. Onze richtlijnen voor journalistieke onafhankelijkheid vindt u hier: www.axelspringer.com/de/leitlinien-der-journalistischen-unabhaengigkeit

Visited 1 times, 1 visit(s) today